Klacht: klantonvriendelijke houding medewerkers extra@home

op 05 september 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 29-08 werd door mij een wasdroger besteld bij de Mediamarkt. Op 31-08 werd deze bezorgd door Post.nl. Ik begrijp dat dit werd uitgevoerd door de afdeling extra@home. Hieronder een weergave van de mail die ik naar Post.nl stuurde:

Zojuist werd de door mij bestelde wasdroger door twee van uw medewerkers bezorgd.
Ik ben zeer teleurgesteld inde afhandeling.
Bij het aanbellen was de eerste opmerking of het stoffilter van de wasmachine verwijdert was, anders werd de wasmachine niet meegenomen. Op mijn reactie dat het een wasdroger betrof, werd niet gereageerd.
Nadat de wasdroger was neergezet, werd even het waterreservoir van de oude droger open getrokken. O, er zit water in, dus ik neem hem niet mee, was de opmerking van uw medewerker. Er zat inderdaad wat restwater in het reservoir, dat was bij het leeggooien blijven zitten.

De nieuwe droger werd neergezet, stekker in het stopcontact gestoken, en dat was de plaatsing. Geen aansluiting op de afvoer, of waterpas stellen. Blijkbaar teveel werk.

Volgens mij waren de twee heren vooraf al niet van plan om het oude apparaat mee te nemen, dus zochten ze naar een reden om dit niet te hoeven doen.

Oude apparaat alsnog ophalen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 september 2016 om 14:06 geantwoord

Beste meneer Bolhoven,

Bedankt voor uw bericht.

Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven. Met uw toestemming willen wij de gegevens uit deze zending opnemen met de desbetreffende chauffeur opdat dergelijke gevallen in de toekomst vermeden kunnen worden.

Voor een afhaalopdracht voor het oude apparaat , verwijs ik u door naar de leverancier.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lopenisabella