Klacht: Klantonvriendelijk personeel

op 30 juni 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Wij wilden 2 gordijnen ophalen bij de kwantum vestiging in Amersfoort. Wij sluiten netjes aan in de rij, 2 medewerkers zijn bezig. 1 medewerker loopt weg met haar klanten om ze verder te helpen. Wij blijven nog netjes in de rij staan wachten. Na een paar minuten horen wij de medewerker die eerst was weggelopen een andere klant vragen of ze die kan helpen. Lijkt mij handiger om eerst de mensen in de rij te helpen, maar dat kan aan mij liggen. De andere medewerker is klaar met haar klant en loopt terug onze richting op, helaas voor ons vroegen andere klanten 2 meter achter ons of ze hun kon helpen. Natuurlijk mochten hun eerst, wij staan dan al 10 minuten in de rij. Als ze vervolgens weer terugkomt spreek ik haar onmiddelijk aan en vraag of wij nu eindelijk eens aan de beurt zijn. Komt de sarcastische opmerking: “Ik kan het ook niet helpen dat het druk is.”. Misschien niet, maar help eerst de mensen die al 15 minuten in de rij staan en blijf netjes tegen je klanten. Die grote mond hoeft van mij ook niet.

Altijd tevreden?
Beslist niet met deze service.

Servicetraining lijkt me handig in die vestiging.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Staats