Klacht: Klantonvriendelijk en arrogant

op 30 juni 2017 over Wittebrug Den Haag in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn 6 maanden oude auto meer dan 3 weken kwijt geweest omdat een onderdeel van de airco niet aanwezig was. De houding van de receptionist is dan van, ja het artikel is niet voorradig en een lastige reparatie (met andere woorden “zeur niet man”) inmiddels heb ik nu drie incidenten in 6 maanden met Audi Wittebrug gehad en ik krijg niet de indruk dat men weet wat klantvriendelijk is. Een zeer slechte dealer wat mij betreft.

Gewenste Oplossing:

Als de klant gewaardeerd wordt en niet geconfronteerd wordt met interne missers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wittebrug Den Haag over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van Hien