Klacht: Klantonvriendelijk

op 23 augustus 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Zeer klantonvriendelijk geholpen aan de telefoon. Er loopt een actie dat er geen verzendkosten zijn bij fotoproducten, mij lijkt een fles waar een foto op gedrukt wordt ook een ‘fotoproduct’. Dit blijkt echter niet het geval dus ik moest verzendkosten betalen. In principe had ik dit misschien niet eens zo erg gevonden om er een melding van te maken, maar de manier waarop de HEMA mij te woord stond was erg onvriendelijk. Ik heb lang ik de wacht gestaan voordat ze zelf begrepen waarom ik toch verzendkosten moest betalen, ik heb aangegeven dat de actie misleidend is als zelfs het eigen personeel al niet weet dat een fles wijn/champagne met foto wordt uitgesloten van de fotoproducten. Er is geen excuses aangeboden.
Dit is niet de eerste keer dat ik klachten of dergelijke heb over de fotoproducten van de HEMA, vandaar dat ik het nu toch echt vervelend vind worden en dit graag wil melden.

Als ik de verzendkosten terug krijg en excuses aangeboden krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly Gijsbers