Klacht: Klantonvriendelijk

op 29 april 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 27 april heb ik een bestelling bij de Hema geplaatst van totaal 34 euro. Vrijdag krijg ik een email van de Hema, hierin staat dat als ik een bestelling plaats boven de 25 euro ik 5 euro korting krijg als ik gebruik. Ik heb hierover contact opgenomen met de Hema klantenservice. Niks service. Ze kunnen er niks aan doen. Wat ik kan doen ( en ook ga doen ) is wachten tot mijn bestelling aankomt bij de Hema vestiging en deze vervolgens retourneren. Mijn nieuwe bestelling is al geplaatst met de code en de korting van 5 euro. Een beetje omslachtig ? Ik vind van wel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de Hema wat soepeler wordt in zijn beleid. Dit werkt wel heel erg omslachtig en hier is niemand bij gebaat. Klantenservice vind ik het zeker niet. Daar versta ik toch iets heel anders onder !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rakker2014