Klacht: Klantenservice zeer slecht bereikbaar

J.Thewissen op 14 september 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Rampzalig is de klantenservice van Samsung. Gisteren drie keer gebeld (1x word ik weggedrukt, 2x word ik doorverwezen naar Whatsapp/Facebook zonder uitleg waarom ik via whatsapp of Facebook contact moet leggen.).

Zowel via WhatsApp en via Facebook een bericht gestuurd, gisteravond om 20:15 uur, maar tot op heden nog geen enkele reactie op beide kanalen. Vanmorgen nogmaals gebeld naar de klantenservice en wederom word ik doorverwezen naar WhatsApp of Facebook.

Nu blijkt dat het automatische telefoon menu niet meer juist is volgends de klantenservice medewerker, want de afdeling voor monitoren heeft geen telefonische klantenservice meer. Heel vreemd.. De medewerker zou gaan doorgeven dat het menu niet klopt. Daarnaast zijn medewerkers slecht te verstaan, het geluid is erg zacht en soms zelfs krakend.

Het is een zeer erge zaak dat een bedrijf als Samsung zo met zijn klanten omgaat. Klantenservice is gewoon niet / slecht te bereiken, geven geen goede uitleg, niet goed te verstaan.

Daarnaast duurde het gisteren zeer lang voordat de medewerker antwoord gaf na het opnemen van de telefoon. Op de achtergrond werd er zacht gepraat.

Het is een simpele vraag over de Samsung Odyssey G5 Monitor (32 inch). De Displayport krijgt geen signaal, maar herkent wel dat een kabel wordt ingestoken. Mijn korte vraag aan samsung is of een DisplayPort naar HDMI converter ondersteund is op deze monitor.

Klantenservice verbeteren, keuzemenu aanpassen en antwoord geven op mijn simpele vraag over een Displayport naar HDMI convertor.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Thewissen