Klacht: klantenservice Sony PS4

op 09 juni 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Mijn zoon heeft sinds kort een ps4. Deze bleek niet goed te functioneren, dus ter reparatie gebracht via Mediamarkt. Na 3 weken weer opgehaald, bleek alles gereset te zijn. Bij navraag bleek dit gebruikelijk te zijn , maar hier waren wij niet over geïnformeerd. Mijn zoon kan nu niet meer inloggen in zijn account.
Ik heb 4 x naar Playstation gebeld. Elke keer weer uitgelegd dat mijn zoon autisme en een lvb heeft, en dat ik zelf nooit spelletjes speel en het dus ook niet wist. Het komt er op neer dat hij zijn gegevens kwijt is om in te loggen, die we ook niet meer kunnen achterhalen. Doordat hij deze beperkingen heeft is de ps4 zeer belangrijk voor hem, hij is ook helemaal overstuur hierdoor. We hebben maar één gegeven nodig om het op te lossen maar PS4 weigert ons pertinent te helpen. Dit omdat ik de gegevens die ze vroegen grotendeels wel klopten, maar niet voor 100%. (wel emailadres, gebruikersnaam, adres en geboortedatum doorgegeven) Maar dat hij beperkingen heeft en het daardoor niet goed kan onthouden interesseert ze niet. Het is voor hen een kleine moeite, ze kunnen het zo nakijken in het systeem en we hebben maar één dingetje nodig. Na 4 keer opnieuw bellen met verschillende mensen en elke keer opnieuw de situatie uitleggen weigeren ze nog steeds om ons te dat ene dingetje door te geven. Mijn zoon is er helemaal kapot van en is nog steeds overstuur hierdoor. Totaal geen begrip vanuit sony, uiteindelijk werd ik zelfs verwezen naar Mediamarkt, maar die kan hier niets mee.

Ik heb alleen maar één gegeven nodig, die zij zelf in het systeem kunnen zien.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theaxxx