Klacht: Klantenservice reageert niet op e-mails

op 27 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al weken contact te krijgen met de klanten’service’ van Hema. Echter, ze reageren niet op mijn e-mails. Ik heb een heel aantal weken geleden een een sd-kaart opgestuurd waarvan ik nu wil weten hoe het ervoor staat.
Ze claimen binnen een aantal werkdagen te reageren, maar hier is niets van te merken.

Gewenste Oplossing:

Als Hema netjes optijd reageert op mijn e-mail met de vraag hoe het met de status gesteld is van de sd-kaart (waar ik overigens zeer ontevreden over ben, aangezien bijna alle foto's van de geboortes van onze zoontjes ervan af zijn geraakt)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.R.B.