Klacht: Klantenservice reageert niet

op 07 februari 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Begin januari 2018 heb ik een 128GB mini SD-kaart bestelt en ook geleverd gekregen. Deze SD-kaart blijkt niet te functioneren in mijn Lenovo tablet. Telkens bij het opnieuw opstarten zegt de tablet dat deze is beschadigd en opnieuw geformateerd moet worden. Ik heb dit gemeld binnen 2 weken na aankoop bij Janox maar tot op heden heeft Janox hier niet op gereageerd. Vorige week nog een herinnering gestuurd en ook hierop geen reactie verkregen.

Ik heb inmiddels een nieuwe 128GB SD-kaart gekocht bij Bol.com van het merk samsung en deze geeft geen problemen in mijn tablet.

Vanochtend heb ik een half uur telefonisch in de wacht gestaan bij Janox (8 wachtende voor mij) en kreeg vervolgens een bandje om in te spreken. Ik wil het SD-kaartje retourneren en mijn geld terug maar kennelijk zit Janox hier niet op te wachten. Vreemde gang van zaken en ik zou als ik u was elders bestellen.

Geld terug

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jwj

1 week geleden - Vandaag heeft de firma Janox mijn geld teruggestort nadat ik een telefoonnummer heb kunnen achterhalen via een inkijk in het register van de kamer van koophandel. Op het telefoonnummer dat bij de KvK staat geregistreerd werd direct gereageerd door de eigenaar Hoesik. Op vrijdag 9 februari 2018 telefonisch contact gehad en mij werd toegezegd dat mijn geld na het weekend teruggestort zou zijn. Vandaag 13-02-2018 inderdaad mijn geld terug gekregen via stichting Derdengelden. Helaas heb ik moeten investeren, een betaalde inzage in het KvK register, om contact te krijgen met het bedrijf Janox. Uiteindelijk is mijn klacht wel opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jwj