Klacht: Klantenservice reageert niet

op 04 februari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 13 januari heb ik via de website van Blokker een inktcartridge besteld en deze laten bezorgen in een Blokker winkel. Daarheen gegaan om de cartridge op te halen, bleek de verkeerde cartridge geleverd te zijn. Dit in de winkel aangegeven en mijn geld terug gekregen. De juiste cartridge had ik echter nog steeds niet.
25 januari heb ik opnieuw via de website de inktcartridge besteld. Dit keer thuis laten bezorgen. Na de levering bleek dat wederom (dezelfde!) verkeerde cartridge is geleverd. Direct via email contact gezocht met de klantenservice om te vragen wanneer ik de juiste cartridge geleverd krijg.
Tot op heden (4 februari) is er geen enkele reactie gekomen van de klantenservice. Ik heb een verkeerde cartridge en geen enkel zicht op een oplossing. De klantenservice van Blokker laat niets van zich horen!

Ik wil de juiste cartridge geleverd krijgen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 12 februari 2014 om 14:54 geantwoord

Beste Aswin,

We hebben de nalevering ingepland bij het filiaal aan de Binnenwegplein in Rotterdam. De winkel neemt contact op zodra je het product kan ruilen.

Groeten,
Michael
Klantenservice Blokker

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 februari 2014 om 19:11 geantwoord

Er is contact, dus dat is goed. Het aanbod is om de juiste cartridge te leveren. Met de twee foute leveringen in mijn achterhoofd, nog maar even afwachten wanneer ik wat krijg.
De klacht is dus nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aswin