Klacht: klantenservice onbereikbaar

op 11 augustus 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Maandag j.l. heb ik een ticket geboekt en betaald. De E-ticket was echter gesteld op mijn roepnaam, die ze van mijn e-mailadres hadden gehaald, terwijl ik mijn ‘paspoort- ofwel doopnaam’ had opgegeven.
Ik wil uiteraard dat dit wordt gecorrigeerd.
Ik heb al 13x gebeld in 5 dagen en werd steeds na plm een kwartier wachten verbroken.
Eveneens heb ik mijn klacht via de website medegedeeld en daarna nog twee e-mails gestuurd, waarop ik slechts een bevestiging kreeg voor ontvangst.

Ik ben tevreden als ik een nieuwe E-ticket krijg met de naam die vermeld staat in mijn paspoort.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:30 geantwoord

Beste Cobie,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben je reservering nagekeken.

Allereerst willen wij aangeven het vervelend vinden dat er een incorrecte naam op je vliegticket vermeld staat. Wij kunnen ons voorstellen dat dit de nodige spanning met zich meebrengt en je dit het liefst zo snel mogelijk aangepast wilt zien.

Het maken van een boeking op onze website, verloopt via een volledig automatisch proces, waarbij de gegevens direct worden verwerkt als deze worden opgegeven tijdens het boekingsproces. De naam die je hebt ingevuld tijdens het boekingsproces, is met deze reden ook op het vliegticket vermeld. Hier komen geen manuele handelingen bij te pas. Ook wanneer wij de reservering nakijken, zien wij geen tussenkomst van ons in deze reservering en de gegevens die je hebt opgegeven tijdens het boekingsproces, zijn hiervoor gebruikt bij de bevestiging van de reis.

Onze excuses dat het contact met ons contact center op een moeizame manier verloopt. Wij hebben je e-mails kunnen inzien en zullen zorg dragen dat een collega van het contact center vandaag contact met je opneemt.

Customer Care
TIX.nl

Heeft op 11 augustus 2017 om 22:50 geantwoord

Ik ben helaas niet opgebeld vandaag.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobiesch