Klacht: Klantenservice onbereikbaar

op 30 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sandalen bested die te klein zijn. Ik heb de verkeerde retour ingevuld en probeer al twee weken de klantenservice te pakken te krijgen. Op mijn mails word niet gereageerd en telefonisch zijn ze onbereikbaar of ik sta minimaal 15 minuten in de wacht waarna ik uiteindelijk weer ophang.Mijn sandalen durf ik nu niet eens terug te sturen want ik heb het idee dat ik mijn geld niet eens terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn sandalen terug kan sturen en mijn geld is terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katie1973