Klacht: klantenservice noodgevallen

op 23 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Door sterfte van mijn schoonmoeder moesten we onverwachts naar huis. Ik heb het nummer van Sunweb geprobeerd te bellen, maar kreeg een afsluittoon. (Nummer dat bij de receptie hangt). Toen heb ik maar het noodnummer gebeld. Ik kreeg een ongeinteresseerde medewerkster aan de lijn die mij niet verder kon en wilde helpen. Ik vroeg wat we moesten doen om naar huis te kunnen gaan. Ze kon me niet helpen en riep steeds op een sjagrijnige toon: dat heb ik toch gezegd en ik kan u niet helpen. Ik vroeg of ze voor vervoer naar het vliegveld kon zorgen. Dit kon ze niet. Ze vroeg ook geen naam en adres. Die heb toen zelf maar gegeven. We hebben zonder hulp van Sunweb alles zelf geregeld. Naam van medewerkster (Denise?) Boekingsnummer 3151548. Gesprek vond plaats op 17 mei om ca. 15.00u

Betere scanning en opleiding van de medewerkers. Ik heb jarenlang voor een klantenservice gewerkt. Ik weet als geen ander hoe belankrijk is om je klant serieus te nemen.
ik wil graag een terugkoppeling van deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste meneer Van Voorn, Allereerst gecondoleerd met uw schoonmoeder en heel veel sterkte gewenst voor u en uw familie. Bij betreuren het enorm dat de communicatie zo slecht is verlopen. Uiteraard zoeken wij uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling. Binnen 2 weken ontvangt u een ontvangstbevestiging of een inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 juni 2017 om 16:00 geantwoord

Beste meneer Van Voorn,

Mijn collega van de afdeling Customer Support heeft vandaag contact met u opgenomen hierover. Omdat het telefonisch niet gelegen kwam heeft zij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie. Als er naar aanleiding daarvan nog aanvullende vragen zijn dan kunt u contact opnemen met de genoemde afdeling.

Ik wens u namens Sunweb een fijne dag verder.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door j van voorn