Klacht: Klantenservice niet erg behulpzaam en achteruit gegaan

op 27 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik bel met de H&M klantenservice om te vragen naar een openstaande bedrag. In het begin vroeg ik om welke bestelling dat ging. De medewerkster gaf dit aan. Toen ze mij in de wacht zette, ben ik dit even nagegaan en bleek dat ik de betaling heb voldaan. Anders krijg je ook geen geld terug als je iets retourneert. Hier had ze ineens geen luisterend oor meer naar. Zij wilde dat ik haar m vertellen wat dat open bedrag is?! Is dit de omgekeerde wereld of zo. H&M geeft aan dat ik een openstaand bedrag heb, nu bel ik om te informeren naar dat openstaand bedrag van 9,98 euro en dan moet ik mijn bestellingen nagaan om te zien wat openstaat. Is toch van de zotte!! Hoe moet ik dat nou weten of u wel of niet iets goed verwerkt heeft? Kortom, de medewerker wilde eigenlijk dat ik afbelde en terugbelde nadat ik AL mijn bestellingen was nagegaan om te weten waar het openstaande bedrag vandaan kwam. Wil H&M mij vertellen dat ze mij een openstaande bedrag sturen, maar niet eens weten waar het bedrag vandaan komt? Er staat geen bestellingnummer of iets dergelijks bij zodat ik dit kan natrekken. H&M wil niet alleen mij benadelen, maar wil ook nog dat ik nog eens belkosten maak om dit probleem op te lossen. M.i. heb ik alles betaald. En als H&M verklaart dat dat niet zo is, dan moeten ze met bewijzen komen en dit nader uitleggen. Ik heb H&M meerdere malen gemaild en nu gebeld en ben het zat. Daag mij maar voor de rechter voor een bedrag van 9,98 euro.

Ik moest ook achter H&M aanzitten om mijn tegoed terug te ontvangen. De ene medewerker begreep het niet of wilde het niet begrijpen, maar de ander kon mij wel hiermee helpen. Kortom, ze zijn niet heel behulpzaam en willen slechts één probleem per telefoontje oplossen. Hier lijkt het simpelweg op. Als je het als medewerker niet weet (wat ook kan), zeg dat dan en zoek het uit. Of kom met een oplossing door te zeggen dat ik teruggebeld word.

Wanneer ik teruggebeld word om dit probleem netjes op te lossen. H&M moet mij kunnen vertellen uit welke bestelling blijkt dat ik een openstaand bedrag heb. Niet zeggen: je hebt een openstaand bedrag en ga zelf na waar de retour niet goed verwerkt is. Dat is de taak van H&M. H&M stelt, dan moet je het bewijzen! Als het klopt, betaal ik netjes.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annas101