Klacht: Klantenservice geeft geen service

Een simpele vraag om een kopie van een gebruiksaanwijzing te sturen geeft onderstaande reactie.
De kalntenservice zit niet op dezelfde plaats/land als onze magazijnen, we kunnen niet even een magazijn inlopen om een gebruiksaawijzing te kopieren. Dat heeft niets met onwil of arrogantie te maken, maar we kunnen u geen kopie sturen.

Kennelijk heeft mister auto nog nooit van een telefoon gehoord om dit even voor mij te regelen.
Zij hebben de keuze gemaakt om dat niet op 1 lokatie te vestigen. Dat moeten ze niet als drogreden opgeven om mij niet verder te helpen.

Als de klantenservice in contact treedt met het magazijn om een kopie voor mij te regelen en deze naar mijn mailadres te sturen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 24 mei 2016 om 12:42 geantwoord

Beste heer Reimerink,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij hebben u helaas niet kunnen bereiken met de gegevens achtergelaten op Klacht.nl. Indien uw verzoek niet behandeld is dan vragen wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt ons kosteloos bereiken van uw account. Voor dit ogenblik zetten wij uw dossier op opgelost.

Heeft op 24 mei 2016 om 15:51 geantwoord

Geen contact met mij kunnen krijgen is onzin. Laat maar zitten ik zal nooit meer mister auto lastigvallen.

Alle klachten die gemeld zijn door preim