Klacht: Klantenservice geeft geen service

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een simpele vraag om een kopie van een gebruiksaanwijzing te sturen geeft onderstaande reactie.
De kalntenservice zit niet op dezelfde plaats/land als onze magazijnen, we kunnen niet even een magazijn inlopen om een gebruiksaawijzing te kopieren. Dat heeft niets met onwil of arrogantie te maken, maar we kunnen u geen kopie sturen.

Kennelijk heeft mister auto nog nooit van een telefoon gehoord om dit even voor mij te regelen.
Zij hebben de keuze gemaakt om dat niet op 1 lokatie te vestigen. Dat moeten ze niet als drogreden opgeven om mij niet verder te helpen.

Gewenste Oplossing:

Als de klantenservice in contact treedt met het magazijn om een kopie voor mij te regelen en deze naar mijn mailadres te sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 24 mei 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Reimerink,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij hebben u helaas niet kunnen bereiken met de gegevens achtergelaten op Klacht.nl. Indien uw verzoek niet behandeld is dan vragen wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt ons kosteloos bereiken van uw account. Voor dit ogenblik zetten wij uw dossier op opgelost.

Heeft op 24 mei 2016 om 15:51 geantwoord

Geen contact met mij kunnen krijgen is onzin. Laat maar zitten ik zal nooit meer mister auto lastigvallen.

Alle klachten die gemeld zijn door preim