Klacht: Klantenservice

op 14 september 2018 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK belde klantenservice Asus op voor hulp voor router die ik gekocht heb, maar de meneer van de klantenservice probeerde mij kast naar de muur te sturen, alle vragen die ik gesteld zegt de klantenservice ja ja ik begrijp het u kan ook zelf doen ha, komt goed opgegeven moment na 5 min telefoongesprek ik zeg het meneer ik stuur de router van Asus terug als u zo doet zei ze tegen mij ja maar dat doe je toch, maak niet uit.
Wat een onbeschoft
Ik heb inderdaad de router gelijk naar de winkel en terug gestuurd. Ik hoeft niet de reouter van hun hebben.
ik heb jaren veel plezier met de Linksys gehad, ben ik toch terug gegaan naar de linksys

Gewenste Oplossing:

Dat ik goed geholpen word.
Als ik zelf kon doen had ik niet naar de klantenservice gebeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m1415