Klacht: klantenservice

op 02 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb op 4 juli een klacht over een online gekochte ITunes kaart gestuurd (vanaf 4 juli zou je 20% bonus krijgen bij aanschaf van een kaart vanaf 25 euro, via een link in de folder heb ik deze aangeschaft maar kreeg 5 euro tekort tegoed) en tot op heden is hier door de klantenservice niet op gereageerd. Tevens heb ik (zo’n 10 dagen later) telefonische contact opgenomen over ditzelfde probleem, ik zou teruggebeld worden, maar op tot op heden nog niets vernomen.

Als mijn klacht fatsoenlijk behandeld wordt en dat ik alsnog of 5 euro teruggestort krijg of dat dit op mijn iTunes tegoed wordt bijgevoegd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Petra46

9 maanden geleden - Vandaag (4 augustus) eindelijk een eerste reactie; "De afgelopen periode hebben wij de email berichten niet tijdig kunnen afhandelen. Hierdoor is een achterstand ontstaan. U heeft hierdoor nog geen reactie van ons ontvangen. Dat spijt ons zeer. Wij doen er momenteel alles aan om er voor te zorgen dat u vanaf nu weer kunt rekenen op een tijdige afhandeling. Uit uw bericht hebben wij op kunnen maken dat uw vraag inmiddels niet meer relevant zal zijn. Derhalve hebben wij de vraag gesloten. Indien u alsnog een vraag heeft, dan willen wij u verzoeken om opnieuw een bericht naar ons te sturen." Nou sorry hoor! Niet relevant? Er is nog steeds 5 euro van me 'gestolen', ik wil gewoon me geld. Met andere woorden mijn gewenste oplossing is nog steeds niet bereikt: en geen fatsoenlijke behandeling en er is me nog steeds geen recht aangedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra46