Klacht: Klantenkaart Esprit onzin

Matisse001 op 22 september 2021 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik spaar met de klantenkaart van Esprit Friends. Ik kreeg onlangs een gespaard tegoed gemeld.
Toen ik die vandaag wilde verzilveren kreeg ik te horen dat ik niet tweemaal korting kon krijgen, omdat men al op de gehele collectie aan Friends een korting van 15% gaf en ik ging ervan uit dat zowel, de algemene korting als het spaartegoed in mindering kwamen op het aankoopbedrag.
Nu ben ik mijn Friendstegoed kwijt en liep ik de algemene korting mis.
Dus heeft sparen geen enkele zin als je het tegoed wilt verzilveren.
Ik vind het misleidend.

Gewenste Oplossing:

Door alsnog de algemene korting van 15% voor mij als Friend op het aankoopbedrag te verrekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matisse001