Klacht: Klanten SERVICE Kwantum

op 31 maart 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

pfff waar ga ik beginnen, 7 weken gelden tapijt gekocht en afspraak voor leggen gemaakt..4 dagen voor het leggen telefoontje dat het tapijt niet leverbaar is….oke kan, weer naar den Bosch en een ander tapijt uitgezocht, en natuurlijk nieuwe datum voor het leggen.
1 dag voor de legdatum een mailtje van de klantenSERVICE helaas deze datum niet gaat lukken, ik denk bel ff…..half uur aan de lijn gehangen, met het resultaat….NIKSNADA NOP, kunnen ze regelen.
je wordt weer terugverwezen naar het filiaal, en ook daar krijgen ze bij de klanten SERVICE niets geregeld.
planning loopt spaak, twee vrije dagen naar de GVD , 3 ritjes naar den Bosch en een berg frustraties.
filiaal den Bosch doen super hun best, en proberen van alles om problemen op te lossen, maar ook zij hangen gemiddeld een half uur in de wacht en komen met hun eigen klantenSERVICE geen millimeter verder.

twee vrije dagen, 3 ritjes den Bosch, en twee maal half uur in de wacht bij Kwantum KlantenSERVICE
tel maar uit .....

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door