Mijn Klacht:
Is het normaal dat je na 10 minuten aan de telefoon hangen nog geen contact hebt ?
Gewenste Oplossing:
Even wachten is niet erg maar dit had makkelijk een kwartier kunnen worden .
Een klant van IKEA ervaart frustratie over de klantenservice, omdat hij na tien minuten in de wacht te hebben gestaan nog steeds geen contact heeft kunnen krijgen. Deze situatie roept vragen op over de bereikbaarheid en efficiëntie van de klantenservice.
Is het normaal dat je na 10 minuten aan de telefoon hangen nog geen contact hebt ?
Even wachten is niet erg maar dit had makkelijk een kwartier kunnen worden .
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM