Klacht: Klante Slecht behandelen

op 27 februari 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/ mevrouw,

Uw medewerker Ester (achternaam niet duidelijk)van uw filiaal Den Helder kroonpassage behandelt haar klanten op een brutale racistische wijze, het verhaal ging als volgt;
Ik had kleding gekocht en betaalde netjes met een briefje van 10 euro, maar deze mevrouw vond het blijkbaar leuk om mijn wisselgeld expres met allemaal muntjes van 5. Cent terug te betalen.
Het ergste is nog dat ze dit geld niet in mijn hand geeft of legt op de toonbank, maar zij gooide het wisseldgeld letterlijk op de toonbank.
Op het laatst heb ik nog gezegd dat het mijn aankoop een cadeau is, waarop ze antwoordde dat ik het eerder moest zeggen.

Ik woon nu al 20 jaar in Nederland en kom maandelijks langs de H&M maar door deze medewerker voel ik me minder veilig om naar de H&M te gaan.
Ik hoop graag dat u hiermee wat doet.

Amena Sayfi
Mijn tel nmr: 0636044926

Ik ben tevreden als mevrouw Ester ontslag gegeven wordt of tenminste een waarschiuwing!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amena7