Klacht: klant wordt niet geholpen, integendeel!

op 04 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nadat Ziggo de frequenties heeft aangepast zijn er alleen maar storingen in het digitale beeld. De eerste monteur van Ziggo vertelde ons dat het lag aan onze kabels en decoder, te oud.
Alles vernieuwd en de klachten bleven. Weer een monteur, een die goed ging meten. Er bleek een breuk in de aansluiting op 80 meter afstand, dus het lag niet aan de apparatuur. Dat zou gerepareerd worden.
De storingen bleven. Melding daarvan en van de onnodig gemaakte kosten leverde alleen een antwoord op dat men ons zou tegemoet komen. Wel altijd via ‘no-reply’mails. Ziggo doet gewoon niets en laat niets weten. We hebben opgezegd en daar stond dat men contact zou opnemen. Doen ze ook niet, ze sturen zelfs een brief dat ze het analoge signaal ook zullen afsluiten.
Wat een bot bedrijf, de klant interesseert ze helemaal niets.

Vergoeding van onnodig gemaakte kosten en voorlopig van alle aansluitingen afblijven.
Waarom zou je nog ooit terug willen naar Ziggo na dit soort klantonvriendelijke acties.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J Bastiaens