Klacht: klant word zonder kaart binnen gelaten

op 28 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In erembodegem ging vandaag 28/09/2016 mijn zoon gaan fitnessen, waar hij na het sporten ging gaan douchen en op dat moment zijn gsm is gestolen.
Hij weet wie de dader is en heeft dit ook gemeld aan de balie bij Joost,deze kon melden dat hij die persoon zonder kaart heeft binnen gelaten,is te zien op camera.
Iedereen moet een kaart hebben om binnen te gaan en deze dieven natuurlijk niet.
Politie is hiermee bezig en hopelijk kunnen jullie de dader schorsen!
Gelieve een beetje strenger te zijn met jullie klanten!

Gewenste Oplossing:

Strenger op treden met klanten dat geen kaart hebben en dieven schorsen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 september 2016 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fabienne,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat jouw zoon zijn gsm is gestolen in een van onze clubs. Leden mogen zonder een geldige ledenpas niet sporten bij Basic-Fit. Hier ga ik dan ook intern een melding van maken.

Gelukkig is de politie al ingeschakeld en hopelijk krijgt jouw zoon zijn gsm nog terug.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door fab123