Klacht: klant onvriendelijk

op 06 april 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben van 1 juni t/m 8 juni geboekt naar het miracle resort in turkijke. onze vluchttijden zijn vorige week geweizigd. we vliegen met 4 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. we vliegen nu pas om half 8 savonds en komen pas om 00.15 uur aan in turkije. We missen dus al 1 dag en komen pas 2 juni aan. op de terug vlucht vliegen we om 15.00 dus ook al bijna een hele dag. Sunweb heeft telefonisch contact met mij opgenomen en het enige wat hun kunnen doen is een ander hotel voor ons uitzoeken. Wij willen graag naar dit hotel en we kunnen geen ander geschikt hotel vinden voor wat wij hebben betaald. We kunnen niet op een andere datum vliegen want deze zitten vol. Wij hebben dit vorig jaar precies hetzelfde mee gemaakt bij corendon alleen kregen wij 2 dagen compensatie terug wat hier niet het geval is. We kunnen onze reis ook niet kosteloos omboeken naar een ander land. Ik vind het dan ook niet netjes hoe wij hier behandeld worden. of kosteloos kunnen annuleren.

Als wij kosteloos kunnen omboeken naar een ander land of als wij minstens 1 dag compensatie krijgen. want wij missen al 2 dagen en ik heb niet voor 6 dagen geboekt maar voor 8 dagen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 06 april 2017 om 17:27 geantwoord

Beste Daisy,

Zoals ik telefonisch heb aangegeven kunnen we jullie omboeken naar een dag later vertrek. Hierop heb je gereageerd dat jullie niet van een andere luchthaven willen vertrekken. We hebben verschillende opties besproken maar helaas wilde je van geen van deze opties gebruik maken. Mochten wij je ergens anders nog mee kunnen helpen kun je telefonisch contact met ons opnemen.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 07 april 2017 om 19:54 geantwoord

Ten eerste is dat geen oplossing omdat wij vlakbij Amsterdam wonen en jullie lossen gewoon het probleem niet op wij betalen wel al voor 1 juni het hotel alle inclusieve waar we geen gebruik van kunnen maken

Bericht van SunWeb

6 maanden geleden - Goedemorgen Daisy, Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Sunweb vliegt voornamelijk met chartervluchten. De tijden van onze vluchten kunnen ingedeeld worden van ’s ochtends heel vroeg tot ’s avonds heel laat. Het is mogelijk dat je op de dag van aankomst laat arriveert, terwijl je op de dag van vertrek al weer vroeg vertrekt. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Mijn collega heeft alle mogelijke opties met je besproken. Ook hebben wij je nog een uitzondering geboden. Meer kunnen we helaas niet voor je doen. Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met ons Contact Center. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht elmahijnekamp

Reactie van de melder van de klacht elmahijnekamp

6 maanden geleden - Jullie hebben helemaal niet geholpen naar een oplossing ja naar een andere plaats en hotel maar wij hebben niet voor niets dit hotel uitgekozen anders waren we zelf wel naar een andere plaats en hotel gegaan en van de vluchttijden kan ik me enig sinds nog wat bij voorstellen maar we vliegen ook met een hele andere maatschapij terwijl we op jullie site konden kiezen met wie wij wilde vliegen en het enigste oplossing van jullie kant is om vanaf Eindhoven te vliegen brengt toch ook allemaal extra kosten mee maar het enige wat jullie zeggen is 25 euro compensatie meer kunnen we niet voor jullie doen nou als ik mijn reissom deel door 8 dagen kom ik niet op 25 euro hoor maar dit is de eerste en laatste keer dat ik een reis met sun web boek en zal het iedereen afraden en dat noemen jullie verschillende opties

Alle klachten die gemeld zijn door elmahijnekamp