Klacht: klant onvriendelijk

op 03 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vandaag boodschappen gedaan in uw filiaal Pretoriusstraat 9, Amsterdam.
03 06 2016, 16.30 uur 010-lade 4 kassa 4 nr 75151

De kassa jongedame kent geen manieren, om goedemiddag te zeggen, als ik haar hier op aanspreek, zegt zij dat zij dat wel heeft gedaan en vervolgens niets meer. Ik wil sigaretten kopen, de jongeman die achter de balie staat, helpt vervolgens eerst zijn collega’s en spreekt mij aan met “Hoi” waarop ik hem vertel dat ik hem niet ken en het niet netjes vindt. Thuisgekomen bel ik het filiaal op, vraag naar de bedrijfsleider, ik krijg de assistent Susan, vertel het verhaal en doet het af met ” dat vindt u” .
Zij vraagt verder niet mijn adres of tel. nr.
Ook dit vindt ik niet de juiste omgangsvorm.
Voorheen als DEKA markt, nu na de overname door D.v.d. Broek
het oude personeel nog steeds erg vriendelijk, maar de kinderen die er nu werken, die meer voeding dan opvoeding hebben gehad, ongemanierd en zeker niet klantvriendelijk.

Ieman corect aansprekn

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 16:02 geantwoord

Excuses dat ik nu pas op uw melding reageer. Door onbekende redenen hebben wij nooit een bericht ontvangen dat u een klacht op deze website geplaatst heeft en zien wij dit nu pas.
Hoewel het al een tijd geleden is, heb ik uw klacht alsnog naar de supermarktmanager gestuurd zodat het personeel hierop gewezen wordt. Mocht u dit nog steeds meemaken, verneem ik dat graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Welman