Klacht: klant on vriendelijk behandeld

op 18 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte ,

Wil bij deze een klacht indienen, betreft het klant onvriendelijke, intimiderende, en afspraken niet nakomende gedrag van uw medewerkers.

Zal bij het begin beginnen, heb bij AO een vaatwasser besteld, dit bedrijf had ik uitgekozen , omdat zij services verleenden als gratis oude vaatwasser meenemen, bezorgen op 1e verdieping, en verpakkingsmateriaal meenemen bij bezorging.

Vrijdag 14-07 , rond 12.15 , komt er een witte vrachtwagen aangereden zet hem allereerst overdwars ,op 3 betaalde parkeerplaatsen, 1 bezorger in PostNl uniform, belt aan, neemt niet de moeite om te groeten,
Op instructie van AO melde ik dat de vaatwasser naar boven moest( Dit is een afspraak met hun en, uw bedrijf), dit ging al gepaard met allerlei gemor, over wat voor soort trap. Terwijl hij direct in de hal de rechte brede trap ( 13 treden) al zag, toen ik vermelde dat er ook een oude vaatwasser mee retour moest, werd ook dit als negatief ontvangen, en kwam er weer een hele lijst waar ik aan moest voldoen, toen ik vertelde dat mijn man 2 avonden daarvoor de vaatwasser al had geleegd en de slangen had leeggemaakt en bij elkaar had gebonden, ondertussen kwam de chauffeur zonder Post nl uniform , tilde samen met gemak de vaatwasser naar boven.
Deze liep daarna naar de oude vaatwasser, kantelde deze tot hij bijna liggende was, geen water , niet uit het apparaat, niet uit de slangen.
Daarna draaide hij net zo lang , tot er 2 kleine spoortjes water uit de machine kwamen, daarop wijzend moest ik begrijpen, dat hij dus niet werd meegenomen.

Toen ik daarover een opmerking maakte , dat je ook kon zoeken naar een manier om hem niet mee te hoeven nemen, werd de bezorger in PostNl uniform uiterst intimiderend, dreigde met hem weer mee terug te nemen , als ik me toon niet zou veranderen, hier was ik niet van onder de indruk en reageerde dat hij dit maar moest doen, en dat ik een klacht zou indienen over zijn gedrag.
Ondertussen begonnen de 2 te praten in een taal , die ik niet verstond, wat ik sowieso ook uiterst onbeleefd vond.

Toen ik daarna melde dat ook het verpakkingsmateriaal meegenomen zou worden, werd dit er uiterst hardhandig eraf getrokken waardoor het piepschuim overal lag, zo goed en zo kwaad als het ging werd het meeste meegenomen, daarna kwam de uiterste geïrriteerde bezorger, nogmaals naar boven om een foto te maken van de geleverde vaatwasser, en het gelekte water, en vroeg mij zeer onvriendelijk of ik nog genegen was een handtekening te plaatsen, daarna vertrok hij zonder de deur te sluiten, of gedag te zeggen.

Was zeer aangedaan , door het zeer onbeschofte gedrag van de bezorger, en het niet meenemen van de oude vaatwasser, direct gebeld met AO, die hier ook zeer boos over waren, was niet de afspraak en verzekerde, dat ze contact gingen opnemen met uw bedrijf en dat het zaterdag alsnog zou worden opgehaald .

Zaterdag 15-07, om 8.57 kregen wij een app dat over 30 minuten iemand zou komen , met een tussen haakjes (extra ) vriendelijke groet van het team van PostNl extra home.
Hiervoor weer een vrije dag op genomen , evenals de vrijdag.

Toen er om 11.30 nog steeds niemand was contact gezocht met uw bedrijf ,medewerker probeerde chauffeur te bellen, gaf al aan dat deze zijn telefoon niet opnam, ging erachter aan en verzekerede mij dat het apparaat hoe dan ook opgehaald zou worden die dag, om 15.00 weer gebeld, ondertussen nieuwe medewerker, moest weer bellen, na 10 minuten kreeg ik te horen dat chauffeur op terugweg was, en de vaatwasser maandag werd opgehaald. Ondertussen dit alles ook weer aan AO gemeld.

Dacht dat ik uit mijn vel sprong van boosheid !! een hele dag vanaf 8.30 zitten wachten, op niks .bleek dat dezelfde chauffeur van dag ervoor weer dienst, had en wederom geen zin had om hem mee te nemen !
Ik eis een vergoeding voor de manier waarop ik beide keren ben behandeld , en aan het lijntje ben gehouden, ondertussen werd ook mijn man gebeld op zijn mobiel , deze was ook zeer boos over de manier ik was behandeld en eiste ook dat alsnog het app zou worden opgehaald.
Terwijl ik in de winkel stond , belde er weer een medewerker, omdat ik bij de kassa stond ,vertelde ik hem dat ik geen tijd had.

Mijn hele plezier van mijn nieuwe vaatwasser is teniet gedaan door het gedrag van uw medewerkers van uw bedrijf !
Maandag 17-07 om 7.03 een berichtje dat er iets bezorgd zou worden , weer een vrije dag genomen, deze keer 2 uiterst vriendelijke medewerkers die alsnog de vaatwasser hebben opgehaald.

Ik wacht uw reactie af, met een aanbod voor het leed wat mij is aangedaan.
Wordt dit niet netjes afgehandeld, zal ik niet schromen de publiciteit op te zoeken.

Jeanette du Burck
Breestraat 14
4381 HZ VLISSINGEN

Als ik netjes gecompenseerd wordt alle tijd die het gekost heeft ( 3 vrije dagen opgenomen van werk) en excuses voor hoe ik behandeld ben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 19 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Beste mevrouw du Burck,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven. Uw klacht wordt met de gegevens uit deze zending door gezet naar de betreffende vervoerder, met het verzoek om deze met de chauffeur te bespreken opdat dergelijke gevallen in de toekomst vermeden kunnen worden.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr du Burck