Klacht: Klant draait op voor foutief geprijsd artikel

York85 op 06 december 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik heb schaatsen gekocht via de app van Declathlon. Deze stonden geprijsd voor 49,99 en heb 2 paar gekocht. Bij het afrekenen waren ze ineens 59,99. Na de bestelling maar even contact opgenomen en eerst een dag niets gehoord, toen de vraag of ze mijn vraag nog wel moesten beantwoorden. Vervolgens weer opnieuw mijn vraag moeten stellen en screenshots toegevoegd ter onderbouwing. Kreeg ik als reactie dat ze de datum niet konden achterhalen en dat de schaatsen altijd al 59,99 geprijsd stonden. Als het altijd al was, waarom wil je dan een datum zien dacht ik nog. Maar goed toch een datum van 5 dec 21 kunnen meesturen en toen kreeg ik de reactie dat ik pech had, want ik had al betaald. Ik mag ze nog retour sturen, maar dat wil ik niet. Ik wil de schaatsen voor de prijs die zij vermeldde op de app.

20 euro retour

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 december 2021 om 07:54 geantwoord

Hi Yoran,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wij hebben niet de mogelijkheid het verschil aan je terug te betalen. Ik heb even in ons systeem gekeken en ook ik zie deze prijs verder niet terug waardoor het vermoeden bestaat dat dit wellicht een fout in de app is geweest.
De schaatsen zijn inderdaad €59,99.
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

York85

Heeft op 09 december 2021 om 08:18 geantwoord

Ik kan bewijzen dat het niet goed stond in de app. Ik als klant ben niet degene die op moet draaien voor de kosten van jullie fout.

Alle klachten die gemeld zijn door York85