Klacht: Klant benadering

op 22 mei 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedenmiddag. Ik ging vrijdag 22 mei ca 12.30u naar uw filiaal in De Bilt om daar de Aperol aanbieding van 8,99€ aan te schaffen.
Vervolgens wordt ik door een blonde dame geholpen in de drankwinkel(daar is een aparte ingang van) en ik vroeg om de aanbieding Aperol. Het enige wat ze zei was dat het niet in de drankwinkel stond en dat ik maar naar DIRKXIII moest gaan kijken.
Thuis aangekomen heb ik maar naar uw klantenservice gebelt om te vragen hoe dat zit. De persoon in kwestie die ik aan de lijn kreeg(was zeer behulpzaam!) heeft dat met mij doorgenomen(via jullie folder aanbieding) en wat bleek ik kon het gewoon in jullie in de winkel aanschaffen, die belde vervolgens jullie filiaal in De Bilt op en toen kreeg ik uw filiaalchef(als ik goed begrijp) en die zei dat ze voor mij deze keer 2 flessen zou reserveren(normaal doen jullie dat niet zei deze filiaalchef). Ok.
Zou het voor uw organisatie niet prettig zijn om de weekaanbiedingen ook door het personeel te laten opslaan(in het geheugen) zéker bij de “servicebalie” zodat zij ook weten waar en wat voor aanbiedingen er bij Dirks aanwezig zijn! Dat zou een positieve aanmoediging zijn voor hen en ze blijven er scherp bij!
Want als ik hen erop aanspreek zeggen ze alleen tegen mij (als de klant) dat ze mij niet express wegsturen EN dat ze absoluut niet weten wat er voor aanbiedingen beschikbaar zijn(vreemd).
Het is altijd weer het spelletje welles nietes. In plaats van dat je zegt sorry tegen jullie klant ik heb me verkeken (of je gaat het nog even doornemen) oid, maar dat komt bij het personeel niet voor in hun woordenboek. En dat nog wel in deze tijd. Ik vind het onbegrijpelijk. Het was trouwens ook niet druk!!
Eigenlijk zéér klant onvriendelijk! Dit geld voor een bepaald aantal mensen bij Dirks in De Bilt.
Een lesje heropvoedingopleiding bijsturing zou op zijn plaats zijn tenzij het DIRKS voor de wind gaat dan ben ik uitgepraat.
Ik wil niet iedereen over één kam scheren begrijpt u mij goed maar ik wil het onder de aandacht brengen van jullie organisatie.
Ik hoor graag of u hier nog wat constructiefs mee kangaat doen en misschien krijg ik tzt een positief berichtje van uw bedrijf. Bedankt.
Mijn email is;

[email protected]

Met vriendelijke groet
Alexander Bymolt

Ik laat graag de oplossing aan jullie over.
Bedankt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]