Klacht: Klandizie, brutaliteit medewerkster, afspraken niet nakomen

op 08 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zitten al vanaf maandag zonder telefoon en internet. Aangezien mijn moeder ontzetten ziek is hebben zij de telefoon constant nodig. Ik heb geen goed gevoel bij ziggo! Ze zeggen dat je terug gebeld word en dat er deze dag een spoed monteur zou worden ingepland! NOT. Deze ochtend een paar keer contact gehad met een medewerkster die om het half uur à 2 uur belde. Ik zeg tegen haar, hierbij wil ook een klacht indienen naar u collega die me deze ochtend zou terug bellen. Net werd ik gebeld voor de 4x zegt ze ja mevr. helaas kan er morgen pas een monteur bij u langs komen tussen 8-13 uur. En Oooja, die collega wat u zei die u terug zou bellen was IK. Nou daar zakt mijn broek van af. Ook zet ze me nog in hold omdat een collega haar vroeg om iets te drinken MY GOD. Ik zeg waarom zet u me in hold? Ja, u bleef maar doorgaan en mijn collega vroeg wat ik wilde drinken. Ik vraag me af hoe een manager hier tegenover staat?! En dan ben je al jaaaaaaaaaaren klant en betaal je iedere maand netjes de factuur.

Wanneer ik tevreden ben....? Nou ik wacht deze afspraak eerst af maar tot nu toe ben ik absoluut geen tevrede klant! Een vergoeding voor al deze problemen! En nette behandeling maar klant!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4914492