Klacht: Klacntenservice

op 20 mei 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Geachte heer/mevrouw,

Op 19 mei j.l. om 14.13 uur heb ik naar jullie gebeld op nummer 088-1108080. Ik ben verbaasd over de manier waarop ik te woord ben gestaan.
Ik belde omdat ik wilde weten wie de afzender was van de bloemen die ik op 18 mei ontvangen heb. De dame die ik aan de telefoon had, niet bepaald klantvriendelijk, wilde die informatie niet geven. Dat begrijp ik niet, want waarom zou ik niet mogen weten van wie het is.

Toen ik vroeg wie ik aan de telefoon had, zei ze “de klantenservice”.
Ik vroeg om haar naam. Ze wilde haar naam niet geven en vroeg herhaaldelijk waarom ik haar naam wilde weten. Als klant vind ik het wel fijn om te weten wie ik aan de telefoon heb. Dat vinden jullie ook fijn als jullie gebeld worden.
Na aandringen zei ze uiteindelijk dat ze Clara heette. Vreemd want bij het opnemen van de telefoon zei ze dat ze Sumira heette. Ik heb niet het idee dat ze haar echte naam heeft opgegeven, want ik hoorde gelach.

Werken jullie voor de geheime dienst dat een klant niet mag weten wie hij gesproken heeft. En bovendien waarom geeft deze dame 2 namen op. Gaan jullie op die manier te werk in jullie bedrijf?
Jullie mogen geen informatie over de zender geven. Hoe weet ik dan zeker dat het van die zender afkomstig is.
Ik vind het triest gesteld met jullie klantenservice. Een klant mag toch weten met wie hij gesproken heeft. Of mogen mensen bij jullie anoniem bloemen bestellen?

Jullie mogen deze dame weleens aanspreken op klantvriendelijkheid. Ze is bijdehand en onbeschoft.

Mevrouw Anant

Als jullie het bovenstaande uitleggen aan mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Anant