Klacht: Klacntenservice

op 20 mei 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Geachte heer/mevrouw,

Op 19 mei j.l. om 14.13 uur heb ik naar jullie gebeld op nummer 088-1108080. Ik ben verbaasd over de manier waarop ik te woord ben gestaan.
Ik belde omdat ik wilde weten wie de afzender was van de bloemen die ik op 18 mei ontvangen heb. De dame die ik aan de telefoon had, niet bepaald klantvriendelijk, wilde die informatie niet geven. Dat begrijp ik niet, want waarom zou ik niet mogen weten van wie het is.

Toen ik vroeg wie ik aan de telefoon had, zei ze “de klantenservice”.
Ik vroeg om haar naam. Ze wilde haar naam niet geven en vroeg herhaaldelijk waarom ik haar naam wilde weten. Als klant vind ik het wel fijn om te weten wie ik aan de telefoon heb. Dat vinden jullie ook fijn als jullie gebeld worden.
Na aandringen zei ze uiteindelijk dat ze Clara heette. Vreemd want bij het opnemen van de telefoon zei ze dat ze Sumira heette. Ik heb niet het idee dat ze haar echte naam heeft opgegeven, want ik hoorde gelach.

Werken jullie voor de geheime dienst dat een klant niet mag weten wie hij gesproken heeft. En bovendien waarom geeft deze dame 2 namen op. Gaan jullie op die manier te werk in jullie bedrijf?
Jullie mogen geen informatie over de zender geven. Hoe weet ik dan zeker dat het van die zender afkomstig is.
Ik vind het triest gesteld met jullie klantenservice. Een klant mag toch weten met wie hij gesproken heeft. Of mogen mensen bij jullie anoniem bloemen bestellen?

Jullie mogen deze dame weleens aanspreken op klantvriendelijkheid. Ze is bijdehand en onbeschoft.

Mevrouw Anant

Als jullie het bovenstaande uitleggen aan mij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Topbloemen.nl

1 maand geleden -

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Topbloemen.nl

1 maand geleden - Beste mevr. Anant, Inmiddels hebben wij u per email onze verontschuldigen aangeboden en hopen dat u onze excuses wilt aanvaarden. Wij zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 09 juni 2017 om 11:35 geantwoord

Beste mevr. Anant,

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Topbloemen.nl de Klantenservice

Heeft op 12 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Er zijn alleen excuses aangeboden.
Ik heb geen antwoord gekregen op mijn overige vragen.
Graag zie ik daar een terugkoppeling van.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Anant