Klacht: klachten worden niet op gelost bij de william schrikker groep

op 19 oktober 2016 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

het heeft geen zin om bij william schrikker groep klachten in te dienen wandt hun luisterd niet en ze doen er nicks aan werken niet mee wandt ik heb zelf klachten in gediendt en er is nicks aan gedaan heb nog steeds nog de zelfde klacht over william schrikker groep ze moeten eens goed naar de ouders luisteren maar dat kan william schrikker niet wandt ze hebben geen oren om te luisteren

ik ben pas te vreden als de klachten zijn op gelost anders ben ik niet te vreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 31 oktober 2016 om 11:10 geantwoord

Geachte mevrouw, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 19 oktober 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door moederkevanx