Klacht: Klachten over medewerkers Service en Veiligheid

op 07 mei 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb mijn klachten al ingediend via Connexxion website maar toch wil ik een klacht via de publiek klachten website indienen.

Op 19 april kom ik terug van een reis met vliegtuig. Gedetailleerde informatie wordt al via email aangegeven. Ik was ziek voordat ik ging reizen en ik was ziek tijdens mijn reis en ik was ziek toen ik ging naar huis met een Connexxion bus 300. Ik ben een buitenlandse vrouw en ik reisde alleen. Door de ziekte kon ik niet meteen inchecken maar wel heb ik ingecheckt later. Twee grote Connexxion Service en Veiligheid personeel hebben mij hard geïntimideerd. Ze zeiden dat ze mij zou naar de gevangenis brengen. Zij zeiden ook dat de politie zou mij ophalen. Beide hebben zijn badges niet duidelijk laten zien. Een heeft zijn badge zo snel geflitserd dat niets kon zien worden. Ik vroeg hem om zijn badge duidelijk laten zien maar hij deed niet. Een andere weigert zijn badge te laten zien. We stoppen in Amstelveen busstation. Hoewel ik was bijna overgeven, deze twee Connexxion personeel hebben mij ‘pinokio’ geroepen. We hebben lang in de busstation gebleven. Deze twee men hebben mij lang geïntimideerd. Ik wilde 112 bellen. Toevallig kwamen er twee policemen. De policemen vertelde mij dat ik zijn badge mag zien en ook notitie van zijn naam en badge nummer kon maken. Dan een Connexxion personeel heeft zijn badge laten zien. Maar de policemen gingen snel weg. De personeel van Connexxion heeft zijn badge meteen terug nemen zodra de policemen weg gingen. Ik had geen mogelijkheid om zijn badge goed zien en ook geen mogelijkheid om een notitie te maken. Ik vroeg de Connexxion personeel normaal om zijn badge te goed laten zien. Maar hij zei dat ik mijn kans heb gemist. Ik zei dat de politie zei dat ik mag een notitie maken. Maar deze personeel van Connexxion zei jammer dat de politie nu waren weg dus ik heb mijn kans gemist. De enige ding dat ik heb gezien en ook onthoud uit mijn hoofd is zijn naam: BM L….burg. Hij heeft mij twee boeten. Een is voor laat inchecken en de andere wist tot nu nog niet waar het gaat over.

Ik heb al een bezwaar gemaakt over de boeten. Maar hier wil ik echt een klachten maken over deze twee Service en Veiligheid personeel van Connexxion. Een man is met grijs haar dat weigerde zijn badge mij duidelijk te laten zien. Die andere (BM L…burg) eerst weigerde zijn badge te laten zien en dan weigerde zijn badge info een notitie te laten maken.

Klachten:
1. Waarom Connexxion personeel durfen niet mensen zijn badges duidelijk te laten zien? Als ze dragen hun plichten als ambtenaren, is het niet logisch dat ze zijn badge informatie mensen goed laten zien? Wat zijn zij bang voor? Ik ben van mening dat deze twee ambtenaren hebben zijn machten misbruikt om een ziek, buitenlandse vrouw die reisde alleen te intimideren en beledigen. En ik denk dat ze de protocollen of gedragsregels niet hebben gevolgd.

1. Diepte onderzoeken over deze twee Connexxion Service en Veiligheid personeel en een onderzoek rapportage;

2. Ik vraag voor apologie van deze twee mensen;

3. Ik heb bezwaar gemaakt over de boete. Een reactie van Connexxion zei dat ik moest eerst betalen om verhoging van de boete te voorkomen hoewel er is nog geen resultaat over mijn bezwaar. Ik wil graag weten waarom moet ik nu betalen hoewel ik een bezwaar heb al gemaakt en er is nog geen conclusie over mijn bezwaar? Ik kon geen antwoord kregen voor deze punt. Ik vraag u mij een antwoord te geven. Logisch gesproken, zou u eerst mij een antwoord geven over mijn bezwaar en daarna kunnen wij beslissen of ik zou de boete moet betalen. Ik vraag u mij contact opnemen over deze punt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hong Shi