Klacht: Klachten over Brugman

op 07 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

( voor het gehele verhaal lees vorige klacht)
wij zouden de deuren binnen 3 weken ontvangen. Een paar dagen voor de levering kregen wij bericht dat de deuren tijdens het leveren beschadigd waren waardoor wij weer twee weken moeten wachten. inmiddels al bijna 2 maanden verder alleen om twee deuren. Deze week voor de tweede keer bericht ontvangen dat zij verkeerde deuren geleverd hadden en nog steeds wachten wij op de juiste levering van de deuren.

Geen enkele oplossing, korting, geduldig luisteren naar onze behoeftes, onvriendelijk, slechte service, en helaas uiteindelijk niet te vertrouwen.

compensatie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste mevrouw Hoost, Excuses dat u onze klantenservice zo heeft ervaren, dit is absoluut niet waar wij voor staan bij Brugman Keukens & Badkamers! Ik neem uw bericht dan ook zeker mee ter verbetering hiervan. Wat betreft de compensatie welke u benoemt in uw gewenste oplossing; mijn collega heeft u voor de geleden ongemakken een passend voorstel gedaan welke wij dan ook zullen handhaven. Zodra de artikelen wij ons binnen zijn zullen wij u direct bellen voor het maken van een afspraak. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Jo84