Klacht: klachten brief

op 05 december 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht ingediend maar op het voorstel om de nalatige NLEx mij te compenseren hoor je maar niets.

Gewenste Oplossing:

nog steeds niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 18 december 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Wolters,

Wij vinden het uiteraard erg jammer om te horen dat u ontevreden bent en dat u nog geen reactie ontving op uw klacht.

Uit onze gegevens blijkt dat uw pakket inderdaad helaas enkele dagen te laat werd geleverd, echter blijkt ook dat er enkele dagen na de verwachte startdatum (9 november 2017) een afspraak met één van onze installateurs werd gemaakt.

Daarnaast had u op 23 november 2017 contact met onze Klantenservice en hieruit blijkt dat uw diensten actief zijn.

Wij horen graag indien dit niet het geval is.

Met vriendelijke groet,
NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door phhwolters