Klacht: Klachten beboeten als ze niet voor automatisch incasso kiezen

op 03 juli 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Klanten misleiden met lage termijnen en zodra je contract hebt getekend kom je hun waarheid te weten: 100 euro boete als je wilt overstappen als je niet tevreden bent over hun service, en betaal je altijd op tijd word je toch beboet met 36 euro per jaar als je niet voor automatisch incasso kiest.

Kosteloos overstappen want ik wil weg van dit bedrijf

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Budget Energie

1 maand geleden - Beste meneer Bouziane, 1 van onze medewerkers heeft op 4 juli 2017 contact met je opgenomen om je klacht te bespreken. Hierin zijn een aantal mogelijkheden gegeven om dit op te lossen. Ik ga er vanuit dat er een oplossing bij zit die passend is voor jouw situatie.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 27 juli 2017 om 11:04 geantwoord

Beste meneer Bouziane,

Ik zie dat mijn collega's op social media je ook hebben uitgelegd wat de verschillende mogelijkheden zijn. In je klantgegevens zie ik dat je geen wijziging hebt doorgegeven. Ik ga er dan ook vanuit dat je je huidige betaalmethode wil laten staan. Mocht je toch gebruik willen maken van een andere optie, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om dit aan te passen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oopoo