Klacht: Klacht wordt niet serieus genomen!

op 09 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door uw kapotte bank met nietjes die uitsteken in uw vestiging in Nijmegen is mijn broekje kapot gegaan. U geeft aan dat het mijn schuld is en u wilt mijn broekje niet vergoeden.

In uw algemene voorwaarden beschrijft u dat u geen schadevergoeding toekent bij gebruik van uw faciliteiten. Maar echter is uw faciliteit gevaarlijk en heeft schade aan mijn eigendom gemaakt.

Ik vind het belachelijk hoe u mij behandeld en mijn klacht niet serieus neemt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn broekje vergoed wordt. Het gaat om €30.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:06 geantwoord

Daarbij is mijn klacht niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht VMartinez10

1 week geleden - Na 5 jaar zal ik ook dan stoppen, jammer dat u uw verantwoordelijkheid niet kan nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door VMartinez10