Klacht: klacht word gesloten door UPS terwijl deze niet eens is behandeld pakket 2 maanden onder weg nu zoek

op 28 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket is reeds 2 maanden onder weg en nu verdwenen,omdat ups een contract heeft met de verzenden en niet met mij, de ontvanger willen ze contact gegevens van de verzender hebben ,maar marktplaats verwijderd deze mail/link als de advertentie is verwijderd dus ik kan niet meer aan deze gegevens komen.Nu ben ik de ontvanger en ik heb alles betaald…..vreemde zaak

ik wil schadeloos stelling van de waarde van de inhoud of 15 kg aardperen plus de betaalde porto retour

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 december 2017 om 12:12 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Echter u zult in contact moeten treden met de verzender ( reeds meerdere keren aan u geadviseerd ) en zij zullen een onderzoek moeten laten openen, om zodoende een claim voor de verzendkosten en inhoud in te kunnen dienen.

Zij zijn in dat geval de partij die u schadeloos moeten stellen.

UPS Social Media Team

Heeft op 28 december 2017 om 12:43 geantwoord

Ik denk dat u niet geheel op de goede plek zit,misschien moeten ze deze baan aan iemand geven die wel de moeite neemt om te LEZEN,en daad werkelijk probeert de klacht op te lossen inplaats van mensen met klachten te verwijzen naar een andere afdeling in het zelfde bedrijf ,dit noem ik geen probleem oplossen dit noem ik het AFSCHUIF systeem

Alle klachten die gemeld zijn door chefkok