Klacht: Klacht : vliegtickets naar alhouceima blijkt naar Nador vandaar pendelbus naar alhouceima

op 23 maart 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/ mevrouw,

ik heb op 7 februari 2016 vliegtickets geboekt voor mijn ouders naar Alhouceima voor 3 juni 2016 . Vandaag 23 maart 2016 ben ik gebeld door Nuhr klantenservice met mededeling over wijziging vertrektijden wat ik trouwens wel gewend ben bij Nuhr maar tot mijn verbazing kreeg ik ook de vraag of ik op de hoogte ben van de pendelbus vanuit Nador naar Alhouceima want de vlucht van Corendon land op de bestemming Nador waarnaar de reis met de pendelbus voortgezet wordt met de eindbestemming Alhouceima. Ik ben op zijn minst woest dat jullie dit niet hebben vermeld op de e-ticket , dit is dan ook pure misleiding , want weet u dit had u moeten aangeven als 1 tussenstop op de ticket . Mocht ik dit geweten hebben dan had ik zeker niet geboekt !! Ik neem hier geen genoegen mee en zal zeker werk van maken , het gaat hier om mijn ouders die op leeftijd zijn en het niet aankunnen nog eens vandaar met de pendelbus en vraag mij waarom pas nu daarover gebeld ben terwijl ik anderhalf maand geleden geboekt heb. Ook kreeg ik als antwoord door de klantenservice dat het vanwege laagseizoen geen vluchten naar Alhouceima in de maand juni zijn en dat pas vanaf juli weer vluchten zijn naar Alhouceima , maar daar heb ik niets mee te maken want JULLIE bieden dat aan in die periode , trouwens ik heb voor de zekerheid nog op internet gekeken voor in de maand juni en kan gewoon bij RAM boeken in deze maand. Dit hadden jullie op zijn minst aan kunnen geven op de tickets , maar ik heb het vermoeden dit bewust te hebben achtergehouden .

daarom vraag ik hierbij voor compensatie , of ticket naar Alhouceima zoals aangeven op de tickets en of €50,- in mindering .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:47 geantwoord

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.
Nuhr

Alle klachten die gemeld zijn door maissae2006