Klacht: klacht vertrektijd route 657 Mheer Gulpen

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Tot zaterdag 9 december was de vertrektijd in Banholt 07.53h waardoor de kinderen ruim voor aanvang lesuur 08.30h aanwezig zijn bij het Sophianum Gulpen. Nu is de vertrektijd 08.05h (anders moeten men al om 07.30h de bus nemen) en hierdoor komen ze nu 5 minuten te laat op school. Verder komt de bus 57 bij het overstappunt in Mheer aan om 07.41h, eerst een wachtijd van 5 minuten nu 20 minuten. Het probleem zat in het verleden in de frequentie van het rijden van de bussen in de ochtend. echter doordat nu ook de tijden zijn aangepast werkt dit nadeliger als voorheen. School werkt hier ook niet in mee en de conclusie zou zijn dat mijn dochter van 12 jaar om 07.10h de deur uit moet om de bus dan maar van 07.30h te nemen, waardoor ze al voor 08.00h op school aanwezig is. Echte service!

de vertrektijd weer wordt aangepast naar de oude regeling en alleen de frequentie wordt aangepast.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:02 geantwoord

Beste Wichard,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie over de nieuwe tijden en de gevolgen ervan doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare