Klacht: Klacht varkenshaas

op 13 september 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag 13 september heb ik boodschappen gedaan bij Dirk van den Broek
In Oostzaan waaronder CULINAIRE VARkENSHAAS van Brandenburg.
Zojuist het vlees bereid er zat een hele vreemde lucht aan met bakken, het was niet te eten echt een varkensmaak en beenham lucht. Onze dochters hebben het ook niet opgegeten. Het is totaal niet de varkenshaas die we gewend zijn.

Ik vind dit echt slecht en we hebben het eten weggegooid.

Hoe kan dit?

Alice Oosterwijk
e.oosterwijk9@upcmail.nl

Tevreden ben ik als ik een tegemoetkoming krijg voor mijn 110 euro boodschappen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 september 2017 om 07:40 geantwoord

Wat jammer dat u teleurgesteld bent in de varkenshaas culinaire. De culinaire varkenshaas is een bewerkt en kant en klaar product, dus gekruid en gepekeld en klaar om te bakken. Het pekelzout en de kruiden zorgen ervoor dat het vlees na het bakken/braden lekker zacht en iets rosé van kleur is. De smaakbeleving is anders dan dat u van verse varkenshaas mag verwachten.
Ik zal u per post een DIRKattentie toesturen voor de teleurstelling en het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
DIRK
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door e.oosterwijk