Klacht: Klacht van mede sporter en niet professioneel handelen van gastheer medewerker

op 13 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op zaterdag 12 aug 2017 om 2 uur was ik bezig met virtuele les op vestiging Noordweg in Den Haag . Er kwam binnen virtuele les ruimte een mede sport voor tweede keer om andere soort sport doen dan virtuele les. Ik heb hem vriendelijk gevraagd of kan niet wachten tot les afgelopen is.Hij weigerde en ik heb medewerker van basic fit bij gehaald maar hij weigerde ruimte te verlaten en heeft mij bedreigt en zegt ik ga niet moet je zelf oprotten als je last heeft. Medewerker was niet duidelijk en steeds vroeg mij of ik last van heb. ik ben genoodzaakt gestopt met trainen en sportschool verlaten. en bij medewerker aangegeven dat ik klacht ga aan dienen . hij zegt ook zal notitie van maken. ik heb nog geen aangifte van bedreiging bij politie gedaan en ik wacht op reactie van sport school.

Dit was niet eerste keer dat ik gestoord word door mede sporters op deze vestiging en ik had dit eerder door gegeven. Er moet en beschrijving duidelijk voor de deur van virtuele ruimte staan dat tijdens Joga en andere virtuele trainingen betreden van derden om andere sport behalve virtuele training die op dat moment is niet toegestaan. Verder moet die persoon dat mij beledigt en bedreigt zijn fout en schuld toe geven en excuses aan bieden. Ik moet veilig kunnen daar komen trainen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Asad, Bedankt voor jouw bericht. Zoals telefonisch besproken kan jij ongestoord gebruik maken van de virtuele lessen. Medesporters kunnen ook enkel een les volgen of zijn/haar oefeningen elders uitvoeren. Aangezien wij het een vervelende situatie vinden en je graag weer terugzien op de club, heb ik een tas toegestuurd. Over het stukje 'bedreigen en beledigen' wil ik nog verder in gaan. Ik verneem graag nogmaals jouw verhaal en wat er precies is gezegd via social@basic-fit.com, zodat ik dit verder kan oppakken. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 augustus 2017 om 09:48 geantwoord

Beste Asad,

Zoals besproken kaarten wij jouw klacht graag nog verder aan omtrent de bedreiging. Jammer genoeg hebben wij nog geen reactie van jou mogen ontvangen.

Mocht je dit nog aan willen kaarten en ben je in de gelegenheid ons een e-mail te sturen hierover, dan zien wij de e-mail graag tegemoet.

Fijne dag!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door asad