Klacht: Klacht terug trekken

op 10 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister avond heb ik een klacht ingediend over een topje van de h&m die bij minder dan 30 graden was gekrompen. Deze klacht wil ik graag terug trekken. Omdat het een gekruikelde stof is was hij kleiner toen hij nat was, maar nu hij een dagje heeft gedroogd is hij weer in de juiste maat. Mijn excusses hiervoor! En een groot compliment voor h&m want hun kleding is goede kwaliteit voor een goede prijs en het personeel is altijd erg vriendelijk!

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 14 juni 2016 om 17:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We hebben deze klacht in de vorige klacht al in behandeling genomen. We hebben de klant een e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door judithholtmark