Klacht: Klacht tas organiser nog steeds niks gehad

op 21 december 2012 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb via groupon deze tassen organiser gekocht op 3 december jongstleden en heb tot op heden vandaag nog steeds niks ontvangen zou na 6 december geleverd worden en het is nu 21 december hij koste 19.95 .heb zelf nog nooit een email ontvangen van adyen

Of mijn geld terug of dat ze heel snel geleverd worden

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 januari 2013 om 12:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen, U kunt in het vervolg uw vragen ook direct aan Adyen vragen op http://www.adyen.com/info-for-shoppers/

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via bankmachtiging, credit card, iDeal en veel andere betaalmethoden afhandelt.
Adyen levert de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen verplicht Winkeliers om toestemming te vragen aan hun klanten voordat de consumenten belast worden, dit is vereist voor zowel eenmalige als herhaalbetalingen.

Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u het beste direct contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, zij zullen U uit kunnen leggen waarom ze deze transactie naar hun financiele partners hebben gestuurd voor verdere verwerking.

Indien u op de website van de betreffende winkel niet duidelijk de contact gegevens kunt vinden, kunt U deze altijd direct bij Adyen opvragen op http://www.adyen.com/info-for-shoppers/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Shonhoff