Klacht: Klacht: Samsung smartphone reparatie door Dynafix Dynalogic Review ervaringen

op 25 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht: Samsung smartphone reparatie door Dynafix Dynalogic Review ervaringen

Beste mensen,
Ik had op 20-10-2015 een Samsung Galaxy S6 gekocht met aankoop bon. Op 18-8-2017 had ik problemen met camera van het toestel. Er zat veel stof in en tijdens het maken van foto’s kwamen er zwarte stippen op het scherm. Na contact opgenomen te hebben met de Samsung service op Facebook had ik besloten de toestel op de sturen. Want ik had nog ruim 2 maanden garantie op het toestel. Alle formulieren netjes ingevuld en factuur geüpload en gewacht op de koerier. Ik kwam er later achter dat Samsung een contract het met Dynafix / Dynalogic. Veel wist ik niet over het bedrijf. Na het inleveren mijn Samsung galaxy S6 kreeg ik een dag later via mail een bericht van Dynafix / Dynalogic. Hierin stond dat de garantietermijn van het toestel is verstreken. Ik kon namelijk kiezen om het te repareren voor €192,09. Niet te repareren en toestel ongeprepareerd retour terug te sturen voor € 59,29. De hoge kosten was gemaakt vanwege diagnose, administratie en transportkosten. Na contact opgenomen te hebben met Samsung service op Facebook heb ik te horen gekregen van Joost dat ze helemaal niets voor mij konden doen en dat ik het bedrag gewoon moest betalen. De garantie was volgens Joost verstreken. Ik heb het factuur opgestuurd om de aankoop te laten zien maar daar wilden ze niets van weten, want in het systeem stond het anders. Ik moest van Samsung maat contact opnemen met Dynafix / Dynalogic misschien wilde zij mij wel helpen. Ik heb vervolgens contact opgenomen Dynafix / Dynalogic en mijn verhaal uitgelegd. In plaats van mij te helpen ze de hele voorwaarden gekopieerd en in het berichtencentrum geplakt. Ricky van Dynafix / Dynalogic zij dat ik hiervan op de hoogte was en hier akkoord mee ging. Als ik wist dat mijn toestel niet onder de garantie viel had ik dit natuurlijk niet gedaan. Ricky vertelde dat de factuur ongeldig was en dat ze in het systeem konden zien dat de garantietermijn verlopen is. Mijn factuur is dus zomaar ineens ongeldig verklaard. Toen ik vroeg wat er niet geldig aan was, werd hier geen antwoord op gegeven. Later heb ik een bericht gekregen dat vanwege het missen van de imei nummer het factuur ongeldig is verklaard. Op meer dan 95% van de facturen word de imei niet vermeld. Verder heb ik op het internet gegoogeld en kwam tot een conclusie dat dynafix / Dynalogic oplichters zijn en dat Samsung hiermee zaken doet. Zo zie je maar weer dat Samsung geen 2 jaar garantie biedt op zijn smartphones maar garantie wanneer het hun uitkomt. Dit is de eerste en laatste keer dat ik klant ben van Samsung. Een klant zijn ze vanaf nu kwijt!

iRMADRSA14893129

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn €59,29 terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Jong