Klacht: Klacht over vestiging Breda

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen december zijn we naar brugman Breda gelokt met een persoonlijke brief en een aanbieding daarbij. We zijn daar naar toe gegaan omdat we in dubio zaten om een nieuw bouwhuis te kopen of ons huidige huis te verbouwen. Toen wij daar weg gingen hadden we veel moois uitgekozen en ook over de prijs in dubio geweest. Uit eindelijk kregen we een kaartje met naam en handtekening van de verkoper + 40% korting op materialen in het jaat 2016 en 2017 geldig.
Nu hebben we besloten om in ons huidige huis te blijven wonen en alles te gaan verbouwen.
Wij afgelopen zondag terug na brugman Breda. Werden geholpen door onze verkoper van afgelopen december. Een hele badkamer naar wens uitgekozen.
Toen kwamen we bij de prijs. De verkoper kon niet meer zakken dan 33%.
Toen gaf mijn man het kaartje die we afgelopen december van de verkoper hadden gehad. Met handtekening en een jaar geldigheid der op. Kregen we als antwoord dat deze actie niet meer van pas was en afgelopen februari is gestopt.

Wat zijn dit voor waardeloze beloftes? Gaat niet om die 7 % maar om het principe. Naam en handtekening op onze kortingsbon met jaar geldigheid.

Gewenste Oplossing:

Gaat om het principe? Draai het eens om.....Wij kopen iets... handtekening en al van ons.... en uiteindelijk zeggen we het af. Dat kan niet toch?? We hebben getekend!!!! en jullie kunnen alles maken tegen over de klant. ik voel me gelokt na jullie toe. We hebben 2x retour van Steenbergen na Breda gereden, wij dachten voor iets moois maar nee je word in het Oooootje genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 11 mei 2017 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van der Linde,

Wij hebben uw review in goede order ontvangen en betreuren het feit dat u ontevreden bent over het verkooptraject en het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Wij zullen deze melding dan ook doorsturen aan onze showroom met het verzoek om contact met u op te nemen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Priscillavanderlinde@hotmail.com