Klacht: klacht over telefoonverbinding vaste telefoon

op 27 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij gaan verhuizen in september. We hebben nu een KPN abonnement, maar aangezien op het nieuwe adres binnen Helmond geen glasvezel ligt, stappen we over naar Ziggo. Tot 30 september a.s. zouden wij het vaste telefoonnummer kunnen gebruiken op het oude adres en dan zou Ziggo het overnemen. Echter hebben wij nu al een week geen telefoon meer. KPN gebeld en die meldt dat Ziggo het al heeft overgenomen, terwijl wij nog niet eens de sleutel hebben van het nieuwe huis! Ziggo herhaaldelijk gebeld, maar niet eens contact kunnen krijgen!!

Gewenste Oplossing:

Als de afspraak wordt nagekomen en wij dus tot 30 september a.s. het vaste telefoonnummer kunnen gebruiken op het oude adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rovers20