Klacht: klacht over telefonische benadering

op 16 december 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kwam mijn dochter van 11 overstuur thuis omdat ze meerdere keren telefonisch op haar mobiel nummer was benaderd door uw organisatie met het verzoek om persoonlijke informatie (naam, adres). Navraag bij mijn dochter leerde dat ze inmiddels 6x (schat) te zijn benaderd de afgelopen weken.
Vanaf het 1e contact had mijn dochter al duidelijk aangegeven dat het een verkeerde verbinding betrof.

(ik ben die persoon niet, ik ken die persoon niet, ik woon daar niet, u bent verkeerd verbonden).

Desondanks bent u doorgegaan mijn dochter lastig te vallen en daartegen dien ik deze klacht in.

Bovendien ontving ze vandaag een sms bericht met de volgende tekst: “Wij verzoeken u contact op te nemen met 0880201706 inzake dossiernummer 33739103 met betrekking tot Stichting Waternet”

Dit gaf mij de mogelijkheid zelf telefonisch contact op te nemen en is mij toegezegd dat het 06 nummer van mijn dochter direct uit het systeem is verwijderd.

Ik vertrouw er dus op dat de klacht al is aangepakt, maar ik wil middels deze klacht toch deze gang van zaken kenbaar maken.

Gewenste Oplossing:

ik verwacht onmiddelijke verwijdering van het 06 nummer van mijn dochter uit het dossier en excuses in enige vorm aan mijn dochter (via mij)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 december 2012 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Simpel (telecom) kan u niet verder helpen. Ga s.v.p. opnieuw naar klacht.nl en meld uw klacht aan bij het juiste bedrijf.

Vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door albert foekema