Klacht: klacht over skin clinic

op 09 juni 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Goedemorgen

Ongeveer 10 weken geleden voucher gekocht via sociale deal meteen betaalt via ideale. Ik had 3 behandelingen voor 229 euro hoop geld dus. Eerste behandeling gehad en over 6 weken zou ik mijn tweede behandeling gekregen hebben die afspraak was gemaakt, nu kreeg ik bericht via mail van skin clinic dat de afspraak niet door kan gaan dus wilde ik een nieuwe afspraak maken maar krijg geen reacties ook via telefoonnummer gebeld ze reageren via de WhatsApp met wanneer ik kan maar ze reageren gewoon niet terug.
nu zijn we 9 weken verder en nog steeds geen afspraak op staan. Ik ben hier behoorlijk boos over.
Het gaat om skin clinic in Geleen over vet bevriezing

Ik wil mijn geld terug en stoppen met de behandelingen want ik heb geen vertrouwen er eer in en wat ik al gelezen heb ben ik niet de enige

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 januari 2018 om 15:09 geantwoord

Beste Kelly,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2016 ingediend via klacht.nl. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Graag vernemen we in een reactie op dit bericht of we de klacht kunnen sluiten en of we eventueel nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Roxanne van Social Deal

Heeft op 09 januari 2018 om 15:11 geantwoord

Jullie doen hier helemaal niks mee, dit had een jaar geleden opgelost moeten zijn, ik zal daarom ook niets goeds over jullie spreken

Alle klachten die gemeld zijn door kellyvd82