Klacht: klacht over router van Ziggo

op 20 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28.04.2015 heb ik telefonisch contact gehad met ZIGGO om te
melden, dat ik geen internet en/of e-mail meer had. Ook dat mijn
telefoonlijnen stop lagen.
ZIGGO kon mij niet verder helpen, daar er volgens hun geen storingen waren.
Noodgedwongen heb ik toen de fa. EQUA uit Simpelveld moeten inschakelen, die dit gerepareerd heeft.
Ik heb ZIGGO meegedeeld, dat ik vond, dat dit onder hun aansprakelijkheid viel en heb de nota die ik van EQUA onving, aan hun doorgestuurd.
Zij hebben mij na diverse keren hierom verzocht te hebben, laten weten
dat zij dit niet vergoeden.
Zij spreken over bekabelingsproblemen, terwijl dit helemaal niet het geval is.
De fa. EQUA heeft de router opnieuw moeten programmeren zoals ook
duidelijk in hun reparatie-rapport vermeld staat.
Opnieuw heb ik op 30 mei hun dit medegedeeld en wederom gevraagd om compensatie van deze rekening.
Tot heden toe heb ik geen enkele reactie ontvangen!

Gewenste Oplossing:

wanneer de klacht geaccepteerd wordt en de rekening betaald!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door musicjohn