Klacht: klacht over retourservice

op 15 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

ik kocht 3 lacktafeltjes bij Ikea, omdat ik tegelijkertijd ook 2 tafeltjes kado kreeg had ik er maar 1 nodig, de 2 die ik niet nodig had zaten nog in de verpakking en wilde ik graag retour sturen, dat kon niet, ik kon alleen de hele order van 3 kastjes retour sturen maar ik had er al eentje uitgepakt want die had ik wel nodig. Bovendien moest ik bij retourzending zelf de verzendkosten betalen. Dus dacht ik , dan breng ik ze terug bij filiaal Delft, maar ook dat geen optie, ik kon geen geld maar alleen een tegoedbon terug krijgen. Aangezien ik niet rijk ben was dat voor mij geen optie, ik koop bovendien niet regelmatig bij Ikea. Ik blijf dus zitten met 2 ongebruikte tafeltje en een bedrag van 12 euro voor niets armer. Heb de tafeltjes nu op marktplaats gezet in de hoop ze zo kwijt te raken en mijn geld al dan niet gedeeltelijk terug te krijgen.

als ik de tafeltjes retour mag geven en mijn geld terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht Simonelacktafeltje

1 jaar geleden - Ik heb de tafeltjes inmiddels via marktplaats kunnen verkopen voor 10 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simonelacktafeltje